Ons dakteam.

Als het van u mag, maken wij uw dak.

De Kluyver, ruim 45 jaar actief.

J. de Kluyver Dakbedekking Rhoon B.V. is opgericht op 1 maart 1975. Van een boerenschuur en vervolgens kantoor werden de zaken vanaf 4 september 1981 aangestuurd vanuit het nieuwe kantoor aan de Ambachtsweg nr. 7 te Rhoon, waar vanuit nog steeds gewerkt wordt. Na twee directiewisselingen staan thans Ruud de Boer en Peter van Leeuwen aan het hoofd.


Dienstbare opstelling.

Het bedrijf is gespecialiseerd in het onderhouden en aanbrengen van bitumineuze daken, waarbij veiligheid en kwaliteit zeer hoog in het vaandel staan. Onze niet te grote organisatie kent weinig schijven zodat u bij contact altijd te maken zult krijgen met een direct leidinggevende. Hierdoor is een uitstekende servicegraad gegarandeerd.

Wij maken het beste dak, voor u.

Wij werken uitsluitend met "Wédéflex established" opgeleid personeel.

Bij uitvoering van de applicatie voor uw geïsoleerde dakbedekkingsystemen, waarbij de waterkerende functie (onder en toplagen) uitsluitend wordt bepaald door gebruikmaking van Wédéflex dakbedekking met uitgekiende isolatiematerialen.

Deze unieke combinatie komt met name de investering van toegepaste isolatiematerialen ten goede. De meerwaarde die u investeert in duurzaamheid zal voor u op de lange termijn door de gekozen dakbedekkingsystemen ruimschoots worden terugverdiend.


Zekerheid voor u.

Deze zekerheid is geborgd in onze bedrijfsfilosofie.

Bij de benadering van het dak-onderzoek, de advisering en niet in de laatste plaats de uitvoering, gaan wij ervanuit hoe we het bij ons thuis zouden willen hebben.

Uitvoering volgens BRL 4702/02en het Arbo-management systeem OHSAS 18001:2007 beperken de faalkosten en vergroten tevens de veiligheid en kwaliteit tijdens uitvoering van uw dakonderhoud. Uiteraard zijn wij lid van VEBIDAK.

5674+

PROJECTEN

45+

jaren ACTIEF

23+

jaren VEILIGHEID CERTIFICATEN

34872+

VERHOLPEN STORINGEN

Recensies uitgevoerd werk.

202010 Particulier: "Dag Ruud, Je hebt gelijk. We zijn zwart op wit een kosteninschatting overeengekomen en ik heb hier zwart op wit akkoord opgegeven. Juist vanwege deze kosten inschatting en het geleverde voorstel had ik vertrouwen in jullie, en heb ik jullie gekozen, en niet een ander voorstel van een collega dakdekker. Ik ben regelmatig bij de werkzaamheden geweest en deze waren een beetje anders en meer dan vooraf besproken en vooraf per mail overeengekomen. Ik waardeer het geleverde werk. Het dak ligt er prachtig bij. Ben heel tevreden. Dit gezegd hebbend, ben ik bereid 115% van het afgesproken bedrag te betalen". Soms vallen kosten hoger uit. Door met de klant mee te denken streven we naar een uiteindelijk positief gevoel voor beide partijen.

202008 Afdeling Facilitaire Zaken van een Onderwijs stichting: "Peter, wat is dat lang geleden dat ik je aan de lijn heb gehad en wat ben ik daar blij mee. Niets ten nadele van een ander maar met jullie hebben we altijd zo goed kunnen werken." Door aanbestedingen zijn wij soms genoodzaakt tijdelijk afscheid te nemen van een opdrachtgever. De opdrachtgever wordt soms met recht opgezadeld met de goedkoopste partij.

2020007 Particulier welke speciaal naar de zaak is gekomen : "Ha Peter, ik ben er zo blij mee. Ik heb al diverse complimenten gehad van de buren. Wat een mooi dak hebben jullie gemaakt". Dat iemand moeite doet om een persoonlijke boodschap te brengen is natuurlijk heerlijk.

202005 Particulier: "Beste Peter, beste heer van Leeuwen, Mede namens mijn man, wil ik u laten weten dat we zeer tevreden zijn over het karwei dat u voor ons heeft uitgevoerd. Ik heb hierover uw collega Ruud al geïnformeerd. Maar ik was helemaal stil van verbazing toen ik gisteren van de 3 medewerkers een prachtige bos bloemen mocht ontvangen, voor de goede en gezellige verzorging. Waar kom je dat nu nog tegen? Ik heb geen namen of e-mails van de 3 collega's, maar wilt u hen heel hartelijk danken... ik ben er echt stil en beduusd van. Hartelijke groet," Uiteraard zullen wij onze mannen bedanken voor de inzet en de attentie, echter het begint bij uw openhartige opstelling en perfecte verzorging. Dank namens het gehele Kluyver Team!

202003 Vastgoedbeheerder: "Tja, de bouwkundige details van deze stadvilla's hebben zo hun beperkingen. We kijken het even aan of het zo weer een tijdje mee kan gaan. Bedankt voor jullie inzet. Bewoonster zeer tevreden". Een simpele ingreep kan veelal het bouwkundige probleem niet structureel oplossen maar wellicht het effect zoals wateroverlast tijdelijk wegnemen. Zo ontstaat er ruimte om een herstelplan te maken.

200202 Particulier met lekkage bij schoorsteen: "Jeetje, nog erger dan ik dacht. Dank voor jou snelle reactie en hulp, door mij en mijn vader zeer gewaardeerd". Door een klein beetje vuil stond er op de bungalow van zijn 88 jarige vader ca. 12.000 liter water. De gemiddelde plasdiepte bleek ca. 12 cm. over het gehele dakvlak. Goed dat de lekkage is opgemerkt, echter tijdig dakonderhoud had deze ongewenste situatie kunnen voorkomen. Inmiddels is een onderhoudscontract afgesloten om herhaling te voorkomen.

202001 Particulier met mogelijke dak-problemen: "Onlangs was Peter van Leeuwen bij mij op de `s-Gravenweg in Rotterdam. De rede was dat ik vreesde dat mijn koper ernstig bezwaar zou maken over de kwaliteit van mijn dak. Een heel plezierig bezoek van Peter heeft mij gerustgesteld. Ik wil Peter en het bedrijf De Kluyver hartelijk danken voor het advies en de genomen moeite. Veel succes met het bedrijf".

201912 Dak-verantwoordelijke bij een groot evenementencomplex op Zuid: "Heren, met genoegen kan ik melden dat de werkzaamheden gedaan zijn. Mag ik jullie allen danken voor het klaren van deze klus . De voorbereidingen duurde even maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden. Ik vernam ook van alle partijen dat de samenwerking meer dan goed was. Het resultaat mag er dan ook zijn. Zie de foto’s. Willen jullie mijn dank ook overbrengen aan de mannen die op het dak bezig zijn geweest. Allen fijne dagen en een voorspoedig 2020". Met zulke mooie woorden een jaar afsluiten...wij voelen ons geroerd. Jij ook bedankt, Jack!

201910 Medewerker de Kluyver: "Het doet me pijn het bedrijf te verlaten, maar ik moet mijn droom en hart achterna. Ik wil jullie bedanken voor de geweldige samenwerking en de unieke ontwikkelingsmogelijkheden die ik binnen het bedrijf heb gekregen". Hoewel de pijn ook aan onze zijde voelbaar is waarderen wij de oprechtheid om je dromen na te jagen. Bij eenzelfde inzet zal je daar zeker in slagen. Veel succes!

201909 Beheerder institutionele belegger: "Peter, we hebben in het verleden toch geregeld met je gewerkt. Altijd met plezier en fijne ervaringen. Het is leuk om in het Rotterdamse weer wat met elkaar te doen." Wij bouwen graag aan relatie. Niet de goedkoopste willen zijn maar de klant het beste bieden voor wat er te krijgen is. Het loont beiden, ook op de lange duur!

201908 Particulier: "Hallo Peter, vakmensen heb je gestuurd! Het is een kwalitatief ontzettend goed uitgevoerd dak. Ontzettend bedankt Peter. Diep uit de grond van mijn hart". Complimenten dus aan het adres van onze werknemers. Grandioos mannen, zo zien we het graag.

201907 Gebouwbeheerder: "Peter, zoals je gezegd hebt, het hoogste terras lijkt nu inderdaad waterdicht.....ook na de kortstondige hevige regenbuien van vorige week zijn de lekbakjes leeg gebleven. Ik en velen met mij hopen er het beste van:. Door jarenlange lekkageproblemen duurt het soms even voordat een gebouwbeheerder weer vertrouwen krijgt in het goed functioneren van het dak. Ook hier zijn we weer geslaagd en met onze ervaring hebben we kunnen bereiken dat de opdrachtgever hoop heeft kunnen houden op een goede afloop.

201905 Particuliere opdrachtgever: "Geachte heer van Leeuwen, Donderdag 11 april heb ik met uw medewerker Tom de uitgevoerde werkzaamheden doorgenomen, teneinde tot een afronding te komen. Voor zover ik dat als leek kan beoordelen zijn alle werkzaamheden aan de dakbedekking goed uitgevoerd. Ik wil zeker niet onopgemerkt laten dat ik uw medewerkers steeds zorgvuldig heb zien werken. Ook de contacten met uw medewerkers verliepen bijzonder prettig. Het meeste hebben wij contact gehad met Tom. Als wij vragen hadden, dan werden deze steeds duidelijk beantwoord en gaf hij uitleg over het hoe en waarom. Over de zorg voor de uitvoering van hun vak weten wij dan ook niets dan goeds te vermelden.

201904 Particuliere opdrachtgeefster: "Geachte heer, op 4 februari heb ik het eerste contact met u via deze app gelegd. Er lag een briefje in de gang met de mededeling dat u / uw collega ons dak heeft geïnspecteerd. De afspraak was dat dit in overleg met mij zou gebeuren omdat ik een specifieke vraag heb. Bij deze stel ik u / uw bedrijf in gebreke. U heeft zonder toestemming mijn dak betreden en hiervoor een factuur gestuurd. Deze kan ik niet voldoen". Helaas, het gaat ook wel eens mis. Door lering te trekken uit reacties van ontevreden klanten kunnen wij onze service verder optimaliseren.

201903 Coördinator E&W: Na het opsporen van een ernstige lekkage. "Hoi Peter, bedankt weer voor jullie service. Het had hier toch nooit aan de dakbedekking kunnen liggen, dit dak is door een goede dakdekker gemaakt".

201902 Beheerder van Vastgoed in nabijgelegen Gemeente: "Ha Peter, wat een nette jongens heb je gestuurd. Ondanks dat ze vanuit het buitenland komen praten ze keurig Nederlands". Wij zijn blij met een positieve opmerking. Uiteraard is onze voertaal voor al onze mensen op het dak Nederlands !!

201901 Technisch Diens van Evenementencomplex: "Ha Ruud, het valt op dat jullie altijd van dat nette personeel hebben. Wij zijn daar zeer tevreden over".

201811 Beheerder van Museum: "Beste Peter en Martin. Veel dank voor de herstel werkzaamheden aan een van de afvoeren van het terras van het Museum op 15-11-2018. De betreffende medewerkers van J.de Kluyver, de meegekomen loodgieter beiden onder leiding van Peter hebben op mij alsmede op Wim Quist een goede en professionele indruk gemaakt ....... waarvoor dank. De werkzaamheden aan een afvoer waren veel omvangrijker dan we vooraf hadden ingeschat maar konden gelukkig aan het eind van de middag worden afgerond. Ook het vooroverleg met Martin en Peter en Martin zijn tekening op basis van het aanpassing voorstel van Peter voor het ontwerp voor een nieuwe wijze van afvoeren van het regenwater hebben daar aan bijgedragen waarvoor eveneens onze dank.

201810 Voorzitter VvE: "Gaat er toppie uitzien, compliment. Mag ook gezegd worden. Zeer tevreden Peet".

201809 Eigenaar in VvE: "Geachte heer van Leeuwen, Ik heb het gesprek van hedenochtend aangenaam en verhelderend gevonden. Wel blijf ik het jammer vinden dat er net een totaal gerenoveerde tuin is uitgekozen om werkzaamheden in uit te voeren, terwijl de tuin er naast nog gerenoveerd moet worden. Uw woorden van hedenochtend en onderstaande mail geven mij wel het vertrouwen dat de situatie naar behoren zal worden hersteld. Ook dank ik voor uw bemiddeling dat u en ik samen communiceren over de oplevering en het op orde brengen van mijn voortuin. Oprecht dank hiervoor!

201808 Wédéflex leverancier: "Ten aanzien van de uitvoering van het werk hebben wij vastgesteld dat er netjes en volgens de Wédéflex voorschriften en richtlijnen wordt gewerkt. De ten uitvoer gebrachte werkwijze is conform het renovatie-advies dat door Wédéflex is uitgebracht. Derhalve hebben wij geen aandachtspunten of opmerkingen met betrekking tot de zaken op het werk."

201808 Beheerder Sportlocaties: "Goedemorgen Peter, alvast weer bedankt voor de goede service".

201806 Particulier: "Mannen, mijn vader was zo onder de indruk van uw jonge medewerker. Echt sympathiek, vakbekwaam en duidelijk. Eindelijk het gevoel dat het goed gaat komen".

201806 VvE Beheerder: "Hallo Peter, Dank voor de foto`s en rapport. Ik ben blij je ontmoet te hebben en dat je de tijd hebt genomen voor deze inspectie én het mij rustig uit te leggen".

201803 Beheerder Kantorencomplex Zuidas Amsterdam: "Peter, het heeft sinds de nieuwbouw gelekt. Je moet weten dat na jullie onderhoud al 10 dagen geen vocht uit de constructie is gekomen. Ik ben vandaag aan het opruimen en we krijgen morgen kijkers, we kunnen de verdieping weer verhuren. De zon gaat gelukkig weer schijnen".

201801 Zorginstelling: "Peter, je hebt gezegd dat ik altijd mocht bellen. Er stonden opeens zeven dakdekkers om het afgewaaide dak voor nood te herstellen. Alles is vandaag weer waterdicht afgewerkt. Jullie hebben het vandaag helemaal waargemaakt".

201710 VvE Beheerder: Tijdens het voorbij rijden van ons eerste werk voor deze relatie, wat een paar jaar geleden is uitgevoerd.; "Peter, dit is het mooiste dak wat ik ooit heb laten maken. De voorzitter wilde het goed hebben...Als we het dan toch moeten doen, dan gelijk maar goed".

201709 Particulier: Na een langdurige lekkage waar diverse bedrijven tevergeefs langs zijn geweest. "Goede morgen Peter, jawel, het is nog steeds droog binnen, dus ik ga aan het herstel denken".

201709 Particulier: "Het advies was helder en we zijn niet onnodig op extra kosten gejaagd. Wij hadden gedacht een heel nieuw dak nodig te hebben maar de constructie bleek bij de inspectie nog in goede staat. Wij zijn blij met de serieuze benadering".

Bent u onze volgende klant?

BEL NU !


010-5016044

Voor u een kijkje in onze organisatie.

Hoe onze organisatie werkt?
Construction

DE KLUYVER DAKBEDEKKING RHOON

Vanaf 1975 ( Al 45 jaar) uw specialist !

Informatie