Ons dakteam.

Als het van u mag, maken wij uw dak.

De Kluyver, ruim 44 jaar actief.

J. de Kluyver Dakbedekking Rhoon B.V. is opgericht op 1 maart 1975. Van een boerenschuur en vervolgens kantoor werden de zaken vanaf 4 september 1981 aangestuurd vanuit het nieuwe kantoor aan de Ambachtsweg nr. 7 te Rhoon, waar vanuit nog steeds gewerkt wordt. Na twee directiewisselingen staan thans Ruud de Boer en Peter van Leeuwen aan het hoofd.


Dienstbare opstelling.

Het bedrijf is gespecialiseerd in het onderhouden en aanbrengen van bitumineuze daken, waarbij veiligheid en kwaliteit zeer hoog in het vaandel staan. Onze niet te grote organisatie kent weinig schijven zodat u bij contact altijd te maken zult krijgen met een direct leidinggevende. Hierdoor is een uitstekende servicegraad gegarandeerd.

Wij maken het beste dak, voor u.

Wij werken uitsluitend met "Wédéflex established" opgeleid personeel.

Bij uitvoering van de applicatie voor uw geïsoleerde dakbedekkingsystemen, waarbij de waterkerende functie (onder en toplagen) uitsluitend wordt bepaald door gebruikmaking van Wédéflex dakbedekking met uitgekiende isolatiematerialen.

Deze unieke combinatie komt met name de investering van toegepaste isolatiematerialen ten goede. De meerwaarde die u investeert in duurzaamheid zal voor u op de lange termijn door de gekozen dakbedekkingsystemen ruimschoots worden terugverdiend.


Zekerheid voor u.

Deze zekerheid is geborgd in onze bedrijfsfilosofie.

Bij de benadering van het dak-onderzoek, de advisering en niet in de laatste plaats de uitvoering, gaan wij ervanuit hoe we het bij ons thuis zouden willen hebben.

Uitvoering volgens BRL 4702/02en het Arbo-management systeem OHSAS 18001:2007 beperken de faalkosten en vergroten tevens de veiligheid en kwaliteit tijdens uitvoering van uw dakonderhoud. Uiteraard zijn wij lid van VEBIDAK.

5426+

PROJECTEN

44+

jaren ACTIEF

23+

jaren VEILIGHEID CERTIFICATEN

31537+

VERHOLPEN STORINGEN

Recenties uitgevoerd werk.

201904 Particuliere opdrachtgever: "Geachte heer van Leeuwen, Donderdag 11 april heb ik met uw medewerker Tom de uitgevoerde werkzaamheden doorgenomen, teneinde tot een afronding te komen. Voor zover ik dat als leek kan beoordelen zijn alle werkzaamheden aan de dakbedekking goed uitgevoerd. Ik wil zeker niet onopgemerkt laten dat ik uw medewerkers steeds zorgvuldig heb zien werken. Ook de contacten met uw medewerkers verliepen bijzonder prettig. Het meeste hebben wij contact gehad met Tom. Als wij vragen hadden, dan werden deze steeds duidelijk beantwoord en gaf hij uitleg over het hoe en waarom. Over de zorg voor de uitvoering van hun vak weten wij dan ook niets dan goeds te vermelden.

201904 Particuliere opdrachtgeefster: "Geachte heer, op 4 februari heb ik het eerste contact met u via deze app gelegd. Er lag een briefje in de gang met de mededeling dat u / uw collega ons dak heeft geïnspecteerd. De afspraak was dat dit in overleg met mij zou gebeuren omdat ik een specifieke vraag heb. Bij deze stel ik u / uw bedrijf in gebreke. U heeft zonder toestemming mijn dak betreden en hiervoor een factuur gestuurd. Deze kan ik niet voldoen". Helaas, het gaat ook wel eens mis. Door lering te trekken uit reacties van ontevreden klanten kunnen wij onze service verder optimaliseren.

201903 Coördinator E&W: Na het opsporen van een ernstige lekkage. "Hoi Peter, bedankt weer voor jullie service. Het had hier toch nooit aan de dakbedekking kunnen liggen, dit dak is door een goede dakdekker gemaakt".

201902 Beheerder van Vastgoed in nabijgelegen Gemeente: "Ha Peter, wat een nette jongens heb je gestuurd. Ondanks dat ze vanuit het buitenland komen praten ze keurig Nederlands". Wij zijn blij met een positieve opmerking. Uiteraard is onze voertaal voor al onze mensen op het dak Nederlands !!

201901 Technisch Diens van Evenementencomplex: "Ha Ruud, het valt op dat jullie altijd van dat nette personeel hebben. Wij zijn daar zeer tevreden over".

201811 Beheerder van Museum: "Beste Peter en Martin. Veel dank voor de herstel werkzaamheden aan een van de afvoeren van het terras van het Museum op 15-11-2018. De betreffende medewerkers van J.de Kluyver, de meegekomen loodgieter beiden onder leiding van Peter hebben op mij alsmede op Wim Quist een goede en professionele indruk gemaakt ....... waarvoor dank. De werkzaamheden aan een afvoer waren veel omvangrijker dan we vooraf hadden ingeschat maar konden gelukkig aan het eind van de middag worden afgerond. Ook het vooroverleg met Martin en Peter en Martin zijn tekening op basis van het aanpassing voorstel van Peter voor het ontwerp voor een nieuwe wijze van afvoeren van het regenwater hebben daar aan bijgedragen waarvoor eveneens onze dank.

201810 Voorzitter VvE: "Gaat er toppie uitzien, compliment. Mag ook gezegd worden. Zeer tevreden Peet".

201809 Eigenaar in VvE: "Geachte heer van Leeuwen, Ik heb het gesprek van hedenochtend aangenaam en verhelderend gevonden. Wel blijf ik het jammer vinden dat er net een totaal gerenoveerde tuin is uitgekozen om werkzaamheden in uit te voeren, terwijl de tuin er naast nog gerenoveerd moet worden. Uw woorden van hedenochtend en onderstaande mail geven mij wel het vertrouwen dat de situatie naar behoren zal worden hersteld. Ook dank ik voor uw bemiddeling dat u en ik samen communiceren over de oplevering en het op orde brengen van mijn voortuin. Oprecht dank hiervoor!

201808 Wédéflex leverancier: "Ten aanzien van de uitvoering van het werk hebben wij vastgesteld dat er netjes en volgens de Wédéflex voorschriften en richtlijnen wordt gewerkt. De ten uitvoer gebrachte werkwijze is conform het renovatie-advies dat door Wédéflex is uitgebracht. Derhalve hebben wij geen aandachtspunten of opmerkingen met betrekking tot de zaken op het werk."

201808 Beheerder Sportlocaties: "Goedemorgen Peter, alvast weer bedankt voor de goede service".

201806 Particulier: "Mannen, mijn vader was zo onder de indruk van uw jonge medewerker. Echt sympathiek, vakbekwaam en duidelijk. Eindelijk het gevoel dat het goed gaat komen".

201806 VvE Beheerder: "Hallo Peter, Dank voor de foto`s en rapport. Ik ben blij je ontmoet te hebben en dat je de tijd hebt genomen voor deze inspectie én het mij rustig uit te leggen".

201803 Beheerder Kantorencomplex Zuidas Amsterdam: "Peter, het heeft sinds de nieuwbouw gelekt. Je moet weten dat na jullie onderhoud al 10 dagen geen vocht uit de constructie is gekomen. Ik ben vandaag aan het opruimen en we krijgen morgen kijkers, we kunnen de verdieping weer verhuren. De zon gaat gelukkig weer schijnen".

201801 Zorginstelling: "Peter, je hebt gezegd dat ik altijd mocht bellen. Er stonden opeens zeven dakdekkers om het afgewaaide dak voor nood te herstellen. Alles is vandaag weer waterdicht afgewerkt. Jullie hebben het vandaag helemaal waargemaakt".

201710 VvE Beheerder: Tijdens het voorbij rijden van ons eerste werk voor deze relatie, wat een paar jaar geleden is uitgevoerd.; "Peter, dit is het mooiste dak wat ik ooit heb laten maken. De voorzitter wilde het goed hebben...Als we het dan toch moeten doen, dan gelijk maar goed".

201709 Particulier: Na een langdurige lekkage waar diverse bedrijven tevergeefs langs zijn geweest. "Goede morgen Peter, jawel, het is nog steeds droog binnen, dus ik ga aan het herstel denken".

201709 Particulier: "Het advies was helder en we zijn niet onnodig op extra kosten gejaagd. Wij hadden gedacht een heel nieuw dak nodig te hebben maar de constructie bleek bij de inspectie nog in goede staat. Wij zijn blij met de serieuze benadering".

Bent u onze volgende klant?

BEL NU !


010-5016044

Voor u een kijkje in onze organisatie.

Hoe onze organisatie werkt?
Construction

DE KLUYVER DAKBEDEKKING RHOON

Vanaf 1975 uw specialist !

Informatie